trött som ett as..

har inte kunnat blogga under helgen för jag har inte fått ledigt en enda sekund känns det som, i fredags började jag jobba 6 och jobbade till 12 på kvällen och somnade 1, i lördags jobbadde jag hela dagen och gick upp 7 på morgonen och jobbade till 5, och söndag skulle jag med på tävling och skulle låsa upp stallet vid 5 på morgonen så gick upp as tidigt, sov ungefär 3 timmar den natten så har varit JÄVLIGT trött :)
somnade halv 8 igår kväll faktist ;)
Och på tal om att sova så vaknade jag 10 idag och insåg att mobiljävlen stängt av sig och klockan inte ringt, så det var bara att skynda sig upp och iväg till skolan, missade bara en lektion men ändå, mobiljävel..

nu ska jag måla färdigt naglarna! :D

Puss så länge!
/vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0