trött på skolan!

Är så himla trött på skolan nu, har inga krafter kvar längre och det kommer bara mer och mer, tror dom att vi är gjorda för att sitta och plugga hela dagarna, vissa har iaf ett liv utanför skolan..
Vill bara ha sommarlov NU!
Hela 6 veckor kvar och jag är redan död.. lyckat engström!
men bara att bita ihop tydligen, men inte är det så enkelt heller.
Krafterna finns helt enkelt inte kvar, funderar på att hoppa av skolan men då måste jag gå om allting ifrån början om jag ens vill ha en gymnasieutbildning och det vill jag ju självklart men jag orkar inte all stress som är varje vecka för vi ha 50 olika inlämningar och prov hela tiden.
Längtar till studenten så jag kan börja jobba och älska livet! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0