Vill ha sommar NU!

Var på badhuset igår med klassen och hade livräddning, gick väl bra men har aldrig i hela mitt liv trott att det skulle vara så jobbigt!! herregud..
Dockan var inga problem men all simning med livboj och allt, blev faktist väldigt trött!

Lagade mat också den dagen, blev köttbullar och makaroner, det enda jag kan laga! :D
Senare slappade jag bara här hemma, orkade inte göra så mkt ;)

Måste bara påstå att jag är jävligt trött på denna vinter! vill INTE ha mer snö!! :( blir arg bara jag tänker på det! Vill ha sommar!! NU!!
Just nu ser inte sommaren väldigt ljus ut tycker jag..
Därför bjuder jag på denna bild eftersom det är sommar på bilden..

Nu ska jag se på tv!

Puss så länge!
/vickan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0