mina fötter..

Ibland undrar man om jag är född dum eller bara j'vligt trög, för det första hittade jag inte logga in grejen igår så kunde inte logga in, för det andra åkte jag till bryngfjorden och kollade på tävlingen där i TYGSKOR!!?? stod stilla i 2,5 timmar i tygskor, då är man DUM!
Har aldrig haft så ont i mina fötter i hela mitt liv :( fick sätta mig i fotbad när vi kom hem igen, trodde jag skulle tappa alla tår :(
Åkte och handlade med kärleken senare efter mitt älskade fotbad och fick inte ha mina tygskor för hans morsa, var tvungen att ha hennes skor så det såg ut som om jag hade 2 stora feta svarta plankor på fötterna, oschysst.

Nej nu ska jag gå och kolla på tv och äta godis, orkar inte bry mig om jag blir fet längre :D




 
Dessa är ju inget att ha en vinterdag, men det har jag för jag är DUM.


                                                  
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0