Min kväll!

Kul att internet ÄNTLIGEN fungerar! trodde inte jag skulle ha något internet i flera vecckor.. :o
I lördags vaknade jag ju upp i örebro, sedan åkte vi hemåt då jag mötte Elinor på stan och så köpte vi present till Räkan som fyllde 21 och skulle fira henne, sedan åkte vi hem till Elinor och gjorde oss iordning! :D

Vär vi väl kom till Räkan så gjorde vi oss iordning lite till och sedan åt vi tacopaj, yummie!
Tårtan stog även redo men den fick vänta ;)
Spelade lite spel och hade det trevligt, och sedan bar det hemåt med en väldigt onykter pojkvän! :)

Idag har det inte hänt mkt, har varit hos pappa och käkat pizza och bara slappat!

Ledig imorgon också! Inte alls fel! :D

Nu ska jag se på tv!

Puss på länge!
/vickan



Så såg man ut den kvällen, nya jackan också, me like! Söta elin bredvid också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0