Shopping!!!

Har inte kunnat blogga något för jag har inte varit hemma :)
Men i lördags iaf så var jag på bergvik med Världens bästa Elinor och shoppade loss! jag älskar't!
Fick med mig en vårjacka, 2 tröjor, jeans shorts, solglasögon, ögonfransböjare och nu blir det en skinnjacka också! :D jag blir så lycklig! :D
Blev tjejkväll på kvällen och kollade på melodifestivalen, mysigt!

Igår hände inget speciellt..

Nu sitter jag hos pappa och har nyss varit på stan med kärleken, han köpte ett var träningsbyxor på Gymgrossisten som öppnat i stan, även jag kollade på något protein för tjejer som jag funderar på att köpa, inte för att bli biff utan för att bli slimmad ;) Passade på att sola när vi var i stan och nu blir det självklart gymet :D
Kan det bli bättre? shoppat loss, solat och ska gymma nu, underbart! :D

Puss så länge!
/vickan


Världens bästa Elinor! <3





                  

                                    

Kommentarer
Postat av: elinoooor

love you baby!<3

2011-02-28 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0