Ny blogg, igen..

Skaffat en ny blogg, igen.. kände att den andra var lite små tråkig så kör på denna istället och här stannar jag! ;)

Måste erkänna att det var ett helvete att kunna bli medlem.. Först när jag fyllt i allt som ska fyllas i så står det att min E-postadress redan är registerad så då gjorde jag mig en ny hotmail, sen när jag gjort mig en ny så kan jag inte logga in på min hotmail för att komma åt mailet så jag kan aktivera mitt konto, men efter ett tag funkade det, jag insåg att det var hotmail.se och inte hotmail.com..
Men nu funkar det ju och jag stannar här och lovar att inte göra en till blogg.. ;)

Nu blir det lite mys framför tv:n och så kanske jag hamnar här efter ett tag igen, who knows.

puss så länge!
/ vickan

Kommentarer
Postat av: Trondmonica

I like your website. Good job.

2011-11-07 @ 10:18:39
URL: http://trondmonica.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0