Love & other drugs!



Fick sluta tidigare idag så blir lite bloggande ändå ;)
Nyss duschat så nu ser jag på trubbel i paradiset, i hopp om att jag kanske kan somna i tid idag..

Kvällen igår med brudarna var underbar, vi åkte och köpte en massa godis och dricka och såg på de 2 sista låtarna i melodifestivalen, inte konstigt att sverige aldrig vinner i den tävlingen med dom låtarna.. de enda som varit bra är danny och swingfly! de andra är ju ingen hit direkt..
Tur att jag ska träna imorgon efter en väldigt onyttig helg, igen ;)

Blev hämtad vid halv 1 utav pojken, fick faktist ett ja till utlandsresan förresten, vi får se när det blir, skulle helst vilja åka innan sommarlovet i maj någon gång kanske men vi får väl se :)
Blev en massa godis över så det tjockade jag och kärleken i oss till love & other drugs, underbar film!
Den är inte bara bra utan man får även dregla lite/en del till skönheten på bilden, mm inte fel..
Den filmen rekommenderas!
Nu ska jag se färdigt på trubbel i paradiset!

Puss så länge!
/vickan



Kommentarer
Postat av: renck

haha jag och makkich va på den på bio nyss :D raaaaawr ;) mys igår :D <3

2011-02-20 @ 23:15:38
URL: http://linnearenck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0