Hos kusinen!

Sitter hos kusinen och har nyss målat naglarna, fick en väldigt fin kommentar av lill kusinen ''vi gör 2 pizzor eftersom victoria är här'' tack robin, tack.. känns ju lite små schysst sådär haha!
Jag som trodde att jag äter hur lite som helst, men tydligen inte :(

Nattar här inatt! Min natt kommer bestå väldigt mkt av onyttiga saker som tex godis, dricka, chips och pizza.. blir gymet efter så det jämnar väl ut sig :D men som sagt man lever ju bara en gång! ;) får se om jag överlever efter att vi sett paranormal activity 2..

Låten som spelas just nu :

gammal men skön!





Puss så länge!
/vickan

Kommentarer
Postat av: Michaela

KVÄLLEN BLIR AWESOME!

2011-02-25 @ 20:44:49
URL: http://michawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0