Filmkväll!

Kunde ej blogga igår, var på filmkväll och skulle upp tidigt idag och jobba.. :(
Men iaf, gårdagen var helt okej, var ledig ifrån praktiken så åkte och red och det gick som det gick, sen var jag tvungen att åka tidigt ifrån filmkvällen :( den dagen kunde ju som sagt varit bättre ;)

Idag gick jag upp 05.00 för att åka och jobba, var så otroligt trött! men timmarna gick fort sån tur var! 
 Kom hem ca. 11.00 och gick och la mig igen och somnade, tänkte att jag bara skulle vila men så blev det ju inte, vaknade halv 4, oops ;)
Gick upp och åt ett äpple, och mamma satt självklart vid datorn och kollade resor till henne och hennes kille, blev faktist också lite sugen på att åka iväg med min kärlek innan jag och tjejerna ska iväg! får se vad han säger :D
Vi insåg också att jag och tjejerna bokat en ganska dyr resa.. fanns resor till samma ställe samma datum nästan för hälften det vi har bokat för, otur.. men man lär sig väl av sina misstag, inte ha så snabbt med att boka nästa gång! :D men det kommer nog vara värt pengarna ändå ;)

Nu ska jag snart åka och köpa godis och dricka till mig med mamma sen åker jag och de bästa tjejerna till Räkan och ser på melodifestivalen! :D
Hade faktist en dröm nu på dagen om melodifestivalen, inte så trovärdig dock.
Fick inte sova hemma inatt, dom skulle tydligen få besök av massa människor som ska sova här och så ska dom ut och äta, förbjöd iaf några främlingar att sova i min säng så hoppas verkligen ingen gör det! usch.
Så sover nog hos kärleken inatt, får se hur det blir, har praktik imorgon också!
Bloggar nog inget imorgon eftersom jag slutar 10 och är hemma ca. halv 11 :)
Nu ska jag göra mig iordning! 

Puss så länge!
/ vickan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0