En liten gästbloggning!

Hejsan Vickans bloggläsare! :D Det här är THERES! Eftersom att jag ändå håller på och gör klart hennes bloggdesign, tänkte jag vara lite ful och gästblogga, hoppas hon inte blir sur på mig bara! Haha men det tror jag dock inte. Nu fattas det bara att jag hjälper henne med hur man gör här på bloggen, vet inte riktigt om hon har lärt sig det ännu. Jag TROR hon hade försökt lägga upp en länk från YT, eller Engström.. Ville du att den skulle ligga bland dina länkar?:) Annars får ni se den här, http://www.youtube.com/watch?v=HIekOkkepTw ;) Jag vet att det blev ganskaaaa rosa, men jag hörde att hon gillade rosa så, såhär blev det. :) 

Du är en superduperbra vän Vickan, finns alltid där. Du vet att jag verkligen uppskattar dig! Nu är jag iallafall klar med din bloggdesign, du får säga om du vill att något ska ändras. ;D

PUSSPÅREJ VICKAN OCH ALLA ANDRA SOM LÄSER!
/T ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0