Alla hjärtansdag!

Min alla hjärtansdag började självklart med desperate housewives imorse, senare spenderade jag denna dag på gymet i några timmar med mammi, underbart! :D
Senare på kvällen åkte jag vidare till my löve för att gå ut och äta lite god mat, och fick reda på att jag ska få mina urfina fiskar imorgon som jag önskat mig! dom kommer passa in något otroligt bra i mitt rum, svarta ska dom vara!
Det finns dock ett villkor från denna kärlek, detta villkor är att en fisk ska heta thomas eller floyd JR.. annars blir det inga fiskar :(  självklart valde han hur fula namn som helst, men skitsamma det är ju trots allt bara en urgullig fisk! :D den andra får jag döpa så det känns ju lite bättre iaf!

Överraskade pappa med en alla hjärtansdag present också, han fick en ros, en merci ask, ett kort och en snusdosa! glad blev han, fina saker för att vara ifrån mig! ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig med kärleken, ska upp kl 06.00.. drar nog på en film eller något, förmodligen desperate housewives eller Love and other drugs kanske ;)

Puss så länge!
/ vickan

Kommentarer
Postat av: Theres

Glad alla hjärtansdag i efterskott Vännen! <3

2011-02-15 @ 21:06:17
URL: http://theresmatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0