Alanya i september!



Tackar Theres för att hon hjälpt mig med min design och bloggen överhuvudtaget! tror inte jag hade klarat det så bra utan henne! <3

Kan ju börja säga att jag är väldigt trött på snön nu och kylan! vill ha sommar :( man kan ju inte ens gå med klackar ute, det är ju ishalt och jag har inte ramlat än denna vinter och jag vill inte göra dt heller utan vill kunna säga att jag inte ramlat något denna vinter, så man får väll hålla sig till lågskor.. :(
Nu ska jag trösta mig med kakor, körde spinning igår så kan lika gärna äta EN kaka nu, dt kan väl inte skada direkt.. får väl träna imorgon eller något om jag hinner! :D

Har haft praktik hela dagen idag, bara en vecka kvar! sen är man back to school och allt plugg, underbart verkligen..
Nej nu ska jag äta min kaka och se på desperate housewives och hoppas på att jag vaknar imorgon och så finns det ingen snö kvar, det skulle ju inte vara fel alls :(
Ska drömma bort till Alanya lite också, ett tag kvar tills jag och brudarna ska dit men vi får hoppas att det går fort så man inte ruttnar här i sverige! :D
Kakan frestar mig så enormt mycket så bör nog äta den nu ;)

puss så länge!
/vickan

Kommentarer
Postat av: renck

hahah det spelar ingen roll vad du äter , du förblir lika smal och snygg ändå :) haha din blogg va ocksåååååå FFIIIN ::DD

2011-02-16 @ 21:13:41
URL: http://linnearenck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0