min underbara måndag!

min måndag spenderades med Elinor och vi hade det väldigt fint förutom när vi fick för oss att fiska och för det första hade vi inget fiskespö men sedan så fick vi låna av elin och när vi fiskade så gick elinor på en planka som sjönk och hela foten blev jätte blöt!
Efter det så gick ena cykeln sönder så vi fick bogsera hem den i korgen på den andra cykeln och när vi väl är hemma så kom vi på att vi skulle se på film och poppa popcorn och det slutade med att jag var livrädd när jag kom hem för att vi sett en för läskig film och ja..
Så va den måndagen med världens bästa!









Kommentarer
Postat av: elinor

hahaha, goding vi är bäst!!!<3

2011-04-28 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0