dum telefon..

Alla mina kontakter försvann idag av någon konstig anledning, helt plötsligt stog det ''alla kontakter raderas'' på skärmen.. blir så ledsen :(
Telefonen är inge bra överhuvudtaget så den är inget att rekommendera! tycker verkligen inte om den längre, älskade den i början då den var skit bra verkligen!
Nu är den bara dålig :(
önskar att jag köpte en iphone på en gång istället, men inte var vickan så smart! :)
får väl köpa en ny nu när xperian knappt funkar, batteriet tar slut på en halv dag också.. inte bra :)

Den är alltså inget att rekommendera, var smarta som inte jag var! :D





Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt - med plutt i magen

Iphone ska de va ;)

2011-04-14 @ 10:46:11
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hejje!



Samma sak hände mig, var inne i en telia butik och blev rekommenderad en tjänst som heter speedbook, http://www.speedbook.se kolla där :)

Lycka till!



/Ullis

2011-04-14 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0